måndag 2 april 2012

Kyligt.

Någon vårvärme är det inte att tala om...brr. Vi har haft premiär för säsongens betonggjutning, det var inte varmt, men gjutarna var toktappra och gjöt och njöt trots kylan.
I dag har jag insett hur mycket vi faktiskt lärt oss av Grethe..Vi har provgjort en massa vackra saker som kommer att finnas med till vårat öppethus och vi har använt oss av dom flesta tekniker vi jobbat med...ett riktigt flow måste jag säga att jag kände och då är ju mycket på plats:)) Håll utkik på fb där jag kommer att uppdatera mest...Dagarna kommer att gå åt till kurserna och att skapa. Håll tillgodo med en tjuvkik....



Vi hoppas att få inspirera er riktigt mycket och att få visa upp vad vi har hunnit att lära oss.


Grethes verk kommer också att finnas med och vara till salu...jag kan nog våga lova att mycket av detta är inte traditionella arrangemang..så vill du ha en riktig inspirationskick ska du komma till oss för lite annorlunda "vårkänning".





         Varmt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar