måndag 14 maj 2012

Helger.

Vet inte om jag sagt det tidigare men jag är en sådan där konstig människa som gillar måndagar. Ny vecka blankt blad...även om veckan är fulltecknad så infinner sig den kännslan. Måndagar känns många gånger lite tysta eftersom vi ofta har kurser på helgerna, så är helg för oss kanska livliga. I helgen var jag dessutom på Furutorpsträdgård och fick chans att gästspela där under Häradshelgen...så måndagen var allt en sånn där lite tyst måndag...
                                                                             
Solen sken hela dagen på deras vackra innergård så nu ser jag mest ut som en kokt kräfta...att man aldrig lär sig...

Fredrik och jag ska träffas för att försöka hitta på något kul tillsammans, kanske i form av en workshop..



      





I fredags var vi på möte på Folkuniversitetet i Helsingborg och spikade en specialkurs i betonggjutning som ska gå av stapeln i september. Jätte kul!!
                                                    
På onsdag åker jag ner till  Grethe Kehler för att  fortsätta min utbildning till blomsterkreatör. Som jag har längtat.....Det ska bli så skönt att till slut få en liten "papperslapp" på att man har vissa färdigheter....:-)

Ha en fin vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar