söndag 1 juli 2012

Tror minnsan det blev höst och sommar igen..

Jaha, efter några mystiska veckor som jag inte kunnat logga in är jag jätteglad att äntligen kunnat komma in igen...Vi har haft virus i datorn så det är den enda tänkbara anledningen...eller som jag väljer att tro på, man blir så irriterad när man tänker att det "bara" är blogger som klabbar...eller annat....
Nåväl, sedan sist har jag har hjälpt till inför ett bröllop, haft massor med hypertufa o betongkurser , det har varit midsommar, bokat in nya roliga evenemang o julkurser..jo, julkurser...,satt upp armétältet som ska rymma både barn och vuxna vid olika tillställningar ( tänk en mysig höstdag med helgrillad gris efter betonggjutningen...) och avverkat Hästensdag. Grethes lager är packat..puh 200 pallar och 1400 kvm, skulle ljuga om jag sa att det inte känns i kroppen.

Ett av Grethes bordsarrangemang till bröllopet


Jag har fått in massor med nya saker, så nu kommer kurserna kännas som om dom fått en make over :))
Blomsterbideri kurserna fick vänta två veckor men tar snart fart igen ,har bundit en hel del i halvlek..




Min bukett, snyggt att använda betong i:)
 Jag har gjort ett besök hos Gånarps lilla Gröna, underbart trädgårdsmästeri o butik!!Åk dit!













...ett par möhippor avklarade och ett par kvar att ta emot...såååå kul!!!

Hoppas på att solen stannar ett tag nu, må så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar