måndag 19 november 2012

Måndag- favoritdagen..

Besöket på Ingvar Strandhs gav det jag ville...jag fick en jätte inspirations kick! Så duktiga elever och deras arbete prydde hela skolan, som för övrigt är fantastiskt vacker bara som den är.









Julmarknaden Brukshundsklubben kommer att ha öppet mellan 11-17, mer information kommer.

Julkurserna är i full gång och nu doftar det jul i både ateljé och stuga...Ett nytt gäng var här i lördags och det bands kransar och advents arrangemang.Fina blev dom allihop, det är alltid lika härligt med människor som lusten att skapa....någon blev också "omvänd" och kan sluta sig till oss andra skapartokiga :-)).

I dag producerar jag till marknader och mitt öppethus. Jag får spännande besked i veckan om ett nytt försäljnings ställe, håller tummarna...

Många beställer kransar till lärarna,men jag gör också arrangemang för beställning...på mitt vis!

Ha en underbar (min favorit) måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar