torsdag 24 februari 2011

Fortfarande kallt!

Jaha, det dröjer tydligen lite till innan man kan känna att våren faktiskt ska komma. I tisdags var Glanni och Luxus hos tandläkaren. Lite extra fix med Glanni eftersom han har en tand för mycket..I går tog jag en tyur på Bragi och trodde helt allvarligt att jag förfrusit ansiktet. Oj vad jag ångrade mej när jag kommit halvvägs, men det var ju så dags då.. Ängelholmsträdgårdsförening var här och luffarslöjdade igår, lika härliga och entusiastiska som vanligt

http://www.angelholmstradgardsforening.se/ 
      
                    


                          














Det är planerat ett nytt evenemang i Ängelholm mellan den 22-24 juli. Dom har döpt det till Flower and Garden show.....kanske skulle man vara med...vi får se.

Jag får gå ut och ge djuren lite lunch, det blir snabbt ut och in igen för det är verkligen svinkallt. Det känns helt okej att sätta sej framför brasan och luffarslöjda vidare då. Sedan bär det i väg till dagis för hämtning av Clara.

Solstrålen !
Glöm inte att fortsätta mata fåglarna, dom har verkligen det svårt nu! Såg ett program på tv om en man som smetade margarin på trädstammarna....fåglarna älskade det.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar