lördag 19 februari 2011

Vilket roligt arbete man har.

Till nyår var jag så glad och tyckte att förra året bara burit med sig fantastiska möten med nya människor. Jag önskade att detta året skulle bli lika dant..och tänk det är bara februari och jag har redan fått möta en massa helt underbara nya människor, oj, oj går det i den här farten kan man inte annat än vara lycklig. Här är en av dom...Eva  Sabo, en härlig tjej som  kommer att ställa ut sina vackra  färgstarka tavlor den 27 mars på Kreativt i Kullabygden.

                             

Det går framåt med betongverkstan.Vi har bytt lite av taket också, när vi ändå var i gång.I dag börjar vi att kalka och vi har hittat en dörr som ska sitta ut mot baksidan där brockan ska stå. Jag kommer nog att ha den finaste betong lokalen i hela riket.

                       

Idag har jag varit ute på en härlig ridtur på både Glanni och Bragi , solen värmde faktiskt riktigt skönt och turen gick längst våran å som rinner genom Täppeshusen.Ikväll blir det middag hos broder med familj...undra om man kommer få en uppsträckning i fråga om det lilla trick som jag lärde Clara när vi åt spagetti....det om att kall spagetti fastnar helt fenomenalt på en naken kropp :)))) Ja ja jag får väl stå  till svars för mina handlingar.. Bokningarna fortsätter att rulla in på alla kurserna, t.o.m julkurserna. Så fantastiska kunder jag har!!

Ha en toppen lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar