fredag 4 mars 2011

Skånska trädgårdar.

I går blev det en heldag i Malmö på Skånska trädgårdar / Vi i villa mässan. Inspirerad och ännu mer sugen på våren konstaterar jag att den faktiskt är på väg. Jätte inköp på fröer, pelargon sticklingar och lite annat pyssel blev det.Den fantastiska boken Gröna sidan upp av Kjell Åberg / Åbergs trädgård , fick också följa med hem. Gunnel Carlson och en massa andra spännande människor var där och föreläste.










Jag träffade en del kunder som jag fick möjlighet att bjuda in till Kreativt i Kullabyggden  http://www.facebook.com/pages/Kreativt-i-Kullabygden/110746539001286#!/pages/Kreativt-i-Kullabygden/110746539001286?sk=wall  .


På mässan fans det också möjlighet att hänga upp sina egna önskningar..det gjorde jag såklart.

 










Vi köpte också rökt fläsk som gick rakt ner i fläskpannkakan i
går kväll, efter det blev det en påse naturchips från Larsviken , dryck till detta = ett glas rött....alltså en riktigt fredagsmyskväll på en torsdag. 

                           


Idag blir det en härlig dag, det känner jag på mej :)) Jag ska försöka ge mej på att rensa lite i odlings lådorna, med spett och mejsel bör det väl gå, eller som en go vän sa: Det är snart läge att plocka fram hårfönen.....
Nu väntar duschen och möte!


Ha en underbar fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar