lördag 26 mars 2011

Lördag!

Dagen före Kreativt i Kullabygden! Solen skiner på oss och det kunde inte vara bättre!Snart kommer dom första utställarna. Jag känner mej nästan som ett barn inför julafton, tänk att jag har fått möjligheten att samarbeta med två stycken kreativa, passionerade skapande människor!!Hela projektet har bara varit roligt från det att vi började den 3:e januari fram till nu, och att vi sedan har fått kontakt med våra härliga utställare som drivs av samma anda som vi "Tillsammans är vi starka och vi är till och för varandra"....är helt underbart!
Vi har även klarat av Fashion evening i Tivolihuset och jag måste få säga Tack!!! till Ulrika på Simsalabim och till min sambo Magnus som fick sätta upp alla saker själv, då jag åkte på en jäkla släng av maginfluensa....roligare kunde man ju ha.. Men, dom gjorde det med bravur utan mej!!!Tusen tusen tack!
Nu ska jag ut och kratta gårdsplanen så att det är tipp topp tills i morgon, då alla trevliga och glada människor kommer.












                                 
      Ut och njut denna härliga lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar