onsdag 15 juni 2011

15 juni.


Från  Lottis trädgård

Från Maries trädgård.












Planerna och arbetet för trädgård/odling går framåt. Två lärkar har fått nya platser i trädgården och en del olika pil sorter ska också få tjänstgöra som stora träd,.(är barnsligt förtjust i pil...) Läser på om jordmån,ph värden och gödsling.Samtidigt i en helt annan värld läser jag mycket om sociala medier. En av mina favoriter som jag tittar in på varje dag är 1000 Sociala Medier Tips. Här får man hur mycket tips och information man vill, det är bara att välja vad som är intressant. I betongverksan håller vi på att utveckla nya formar som vi kan erbjuda i kurserna framöver. Vill gärna slå ett slag för en av mina största inspiratörer, förutom mina kunder som toppar "ide´" listan, Malena Skote . Vi jobbar på inför HästensDag den 26/6 på Krapperup där Skaparglädje ska stå och sälja betong. Det är en fantastisk tillställning för hela familjen inte bara för den häst intresserande. Många utställare och en massa jätte roliga uppvisningar.  Nu ska jag åka på lite utbildning om Photoshop, bra att kunna :))

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar