onsdag 22 juni 2011

Sommar.

Det är faktiskt sommar..var går gränsen mellan vår och sommar? Jag tycker att man säger "till sommaren då..." och vips så är det sommar! På fredag är det midsommar och om väderet håller sig i skinnet blir det mys i trädgården. Sill,äg och jordgubbar är ett måste men sedan har vi alltid en kall skaldjurspaj. Här kommer receptet som är från Matklubben. Det enda man behöver göra är att bli medlem. Gratis så klart!! Det är nog en av dom sidor jag letar i mest när det ska lags något gott! Dottern tar med sig lite vänner hem och man kan ju inte alltid anta att alla älskar sill så vi gör en smaskig rostbiff också. Förra veckan var jag på ett brainstorm/planerings möte inför ett stort samarbete som jag hoppas kan komma igång så smått redan i år. Det är helt otrolig vad mycket pappers arbete som krävs. Bara att spåna ihop ett företags namn kan vara nog så trixigt..Allt om trädgård har varit på Rhenbacken och har gjort ett reportage, mina betong saker fick också vara med på bild. Jätte kul!! Blomsterverkstad är en blogg jag ofta kikar in på för att hämta inspiration, likaså Med fingrarna i jorden. Bloggar är som gratis tidningar... som inte tar plats, en del tittar man i bara för att njuta av härliga bilder och en del för att få en massa tips och råd:) På min hemsida tipsar jag om några av mina favvisar..I dag blir det en sida utan bilder( igen) för nu är det spöken i blogger igen.....

Ha en härlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar