tisdag 13 mars 2012

Vår!

Nu är det officiellt vår...det har jag bestämt. Ett lärkpar huserar strax utan för tomten, på fältet, och man får en riktig "vår/sommar flush", duvorna och koltrastarna hjälper till med den kännslan.
Vi har beställt järnbalkar till nya våningen och jag tror att när dom väl är på plats kanske man känner att nu är det riktigt på gång. När man bygger är det alltid en massa jobb som man inte ser, men som är jätte viktigta...därför känns det ibland som det inte händer något...men det gör det ju. Vi har arbetat med buketter och arrangemang och i söndags körde vi ut med det vi jobbat med. Härliga örtskålar,vackra julrosplanteringar, stylade timjan på stam i mina betongkrukor och arrangemang där jag lagt i Katrinas härliga marmelader.Ett jätte roligt projekt som kanske kan skymtas när tv 24HD gör sin inspelning där.

Här är lite bilder från en del av verken.....



Jag kommer att visa fler bilder från Goa Gårdskök och Gårdsbutik med alla fina arrangemang, och betong saker , skulle  bara vilja ha lite bättre ljus... Allt som vi satte dit gifte sig otroligt väl med miljön.

Ha en go tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar