onsdag 3 november 2010

Nybörjare...


Hej å hå,min allra första blogg och min första text i sådana här sammanhang!Just nu undrar jag hur i hela friden jag ska lyckas lära mej alla saker man kan trixa med i bloggen..det får ta sin tid och ni som läser får helt enkelt ha överseende med "novisen".Jag kommer att berätta om mitt företag,våran gård,våra djur,om alla vilda ideer om nya stallbygget,det gigantiska växthuset som ska byggas i sinom tid,och den helt galna ideen om att skapa en öppen trädgård. Jag är en egen företagare www.skapargladje.net ,som arbetar med kursverksamhet här hemma på gården. Vi har 4 hästar,några får,höns och katter.En plan på öppen trädgård och att kunna vara "självförsörjande" finns också.Fler djur finns också på önskelistan.Nytt stall till inackorderingar ligger också i startgroparna.



...en tjusig ung tupp.



Det får bli dom första raderna från mej.
Ha en go kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar