måndag 13 december 2010

Glad Lucia!

I morse tittade vi en liten stund på Lucia firandet på tv, fantastiska röster och sagolik julstämmning, undrar bara vad Lucian tyckte när hon upptäckte allt stearinet som runnit i hennes hår...Halv åtta stog jag och Magnus och plockade i hop allt som skulle med till Claras dagis,vi skulle nämligen låta alla barnen åka häst och vagn.Frida fick en massa röda band och paljetter på tråd i både man och svans,samt en massa guldstoft sprinklat över ländtäcket.Vagnen bäddade vi tjockt med fårskinn så att barnen fick sitta varmt och skönt. Jörgen från  http://www.fotozon.se/  var där och fotograferade,återkommer med bilder snart.I lördags var jag åter igen på kurs hos Anna Leibel  http://www.annaleibel.se/  och gjorde bl.a ett mycket fint bords arrangemang.Jag är så glad att jag fick gå på hennes kurser och det blir definitivt repris nästa jul! Hon har exakt samma stil,smak och färgval som jag själv har, hääärligt!Ska försöka lägga in en bild på det också.Nu väntar fåren på lite mer hö i detta kyliga Skåne,så det är bäst att gå ut.


Ha en go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar