torsdag 25 augusti 2011

Livstecken och sömnlös!

Jo då här lever vi i allra högsta grad men med en aningens för få timmar sömn. Lilla Nessie (Lunabjärets Loch Ness) har kommit hem. Det är en stor omställning med en liten.. så nu gäller det att hitta rutiner så att allt kan börja flyta på igen!


Så här söt är jag

Första kvällen somnade jag i soffan.












 
Vi håller på med förberedelserna inför Kreativt i Kullabygden och flyern är skickad till tryck. Snygg,tydlig och med rätt mängd information...Ulrika har gjort ett super arbete med den!!! Missa nu inte detta tillfälle som vi denna gång har två dagar med massor utav härliga utställare!.

Till helgen ska jag gå på kurs med Johanna och hästarna. Vi ska på miljöträning, det ska bli jätte spännande och se vad vi kan genomföra med pållarna och vad dom kommer att acceptera.


Vacker ridning
Man kan undra om vi kommer att klara av detta när söndagen är slut...

















Jag gjuter på i verksta´n inför evenemanget och snart ska jag ge mej på arrangemangen och kransarna också,  hösten är så fantastisk med alla mogna frukter och i sinomtid alla mustiga färger.





Nu sover det lilla "odjuret" och jag kan fortsätta med pappersexersisen.

Ha en härlig dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar