tisdag 24 maj 2011

Måndag är en lika bra dag som andra.

Jag måste börja med att få visa dom häftigaste "arbetshandskarna" jag har sett...  Ett härligt gäng från Småland var här och gjöt betong. En av deltagarna hade dom häftigaste arbetshandskar jag har sett i betongsammanhang..avgör själva...



Vi har börjat gjuta fågelbad på fot och dom "släpps" lagom till Trädgårdsrundan. I produktionen pågår även bokstavstillverkning som redan finns i butik. Simsalabim har som alla säkert vet öppnat sommarbutik.




Det är en härlig upplevelse att kliva in en positiv,fräsch.spännande värld, en värld som förvandlats.Hela atmosfären andas vackra saker och man känner sig väldigt speciell själv när man kliver in.
 KiK har sin andra nätverksfrukost på fredag och anmälningarna blir fler och fler. Att nätverka är oerhört tillfredställande, det ger både kontakter och kunder. Alla borde prova.
Vi har fått en varning från en av våra grannar att två rävar springer omkring husknuten...inte kul med tanke på katter,höns och lamm. I dag har jag planterar ett träd...ja, jag har ingen aning, tror det är ett frukt träd men det återstår att se framöver. Det köptes hos Mandelmanns i höstas och har stått i sin kruka över vintern, sedan har lappen blåst bort likaså mitt minne...vad mer finns att säga...den som väntar får se..

Nu är det läggdags måste vara allert till KiK möte med Lokaltidningen intervju i morgon bitti . Sedan väntar Rehnbacken på mig med lite pyssel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar