onsdag 11 maj 2011

Kastanjen blommar!

Allt växer så det knakar, bokstavligen, parkslidet växer 1/2-1 meter om dagen! Kastanjen blommar för fullt, det är nog mitt (..ett av) favoritträd. Kurserna här på gården rullar på betong och luffarslöjd avlöser varandra. Härom gången gjöt vi bänkskivor till utomhuskök, dom blev riktigt fina..så fina att det nu står på min "att göra lista". Lammen växer också och det är så svårt att gå därifrån när man har matat, man kan undra hur det blir när vi har ännu fler..Simsalabims sommarbutik har snart premiär missa inte det...och såklart finns dom även på fb http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=100000699112453#!/pages/Sommarbutiken/127295400682304  !!Ulrika är en av dom mest effektiva människor jag mött, och nästan alltid med ett smil i mungipan...och någon tokrolig kommentar.Jag är så glad att vi träffats och önskar dej lycka till !! Lika glad är jag för alla mina kunder som ger mej "näring" varenda gång dom är här,er vill jag också passa på att tacka!!!Jag har gjort ett studiebesök hos Charlottes butik vilken miljö!! Här kommer några bilder..


I går var jag på Folkuniversitetet  och lyssnade på en föreläsning av  Ilse Svensson.de Jong http://www.facebook.com/pages/Ilspiration/118260331546198  . Ett vibbrerande entusiastiskt energiknippe som gav en massa både tips och inspiration att fördjupa sig i sociala medier. Tänk att bloggen och Facebook ligger på topp inom marknadsföring, det hade man väl aldrig trott! Så nu får det bli ändring med skrivandet :) och här ska forskas vidare!!

Ha en härlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar