fredag 2 december 2011

Hallå tid..

Jag som trodde att jag skulle få tid och blogga, när datorn äntligen var fixad...tji vad man bedrog sig. Men jag ska verkligen inte gnälla!! Det som upptagit min tid har ju varit ni, FANTASTISKA KUNDER och leverans efter leverans. Kurser precis varje kväll och den ena beställningen efter den andra...hur bra kan det bli!!! Packa upp och prissätta, läckra saker som vi får fylla på hela tiden, vad gjorde jag förut?? I morgon fredag kommer vi jobba på så det ryker inför lördagens Jul I Haven...trodde att det som gjorts i veckorna skulle räcka , men kunderna bara trillar in och vill ha kransar och arrangemang vi gjort:))))). Bästa julklappen tror jag.
Missa inte vårat öppethus !!




Vi har haft möte med Lokaltidningen och bokat annons platser för nästa år, känns helt ok;) En riktigt rolig nyhet är att Arnes blommor nu kommer at sälja våran hypertufa. Dom 10 stora tråg vi satt dit gick verkligen hem...ingen kom tillbaka, dom kommer att finnas för leverans hos "Arnes" i mars. Arnesblommor är en av Sveriges 10 ledande blommster grossister.

Önskar att det varit lika possitivt med min telefon...bråkar med telefon butiken och fyller i papper till  ARN, dom tycker att jag ska behålla en telefon som inte har någon täckning...Känns liksom inte lönt! Har en lånad telefon som dom gett mej, en Ericsson K660i  UTAN att kunna ta foton av era härliga alster som görs på kurserna!!!! ...så därför får jag förlita mej på att ni skickar bilder till min mail som jag kan lägga ut på hemsidan och på fb..Här är en..

Jätte fint advenstarangemang av Sophie!

Alla perennerna är i marken och vi har hämtat mer "plantskolestuff" från min gamla arbetsplats: Landsbergs perenner.
Min fd chefs pappa Magnus.B.Nilsson ( pappan til bl.a Echinacea purpurea "Magnus" och Bergenia "Vinterglöd"), fyllde 105 år häromdagen.
Tänk att jag haft äran att jobba med honom:) Det ska bli så roligt att få föra en liten del av Landsbergs historia vidare.

Nu blir det sängen efter en lika rolig kurs som vanligt..och lite "nattbloggande"..


Önskar alla en go fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar